No blog

8 mei 2016 - Puebla de Sanabria, Spanje

Dit blog is tijdelijk gesloten vanwege wateroverlast. De redactie probeert uit alle macht om de problemen op te lossen. Alle verloven van het vaste personeel zijn ingetrokken en er worden extra mensen ingezet. Ook worden er pompinstallaties en zandzakken ingevlogen om kwetsbare apparatuur en personen te beschermen. Excuses voor het ongemak.

1. Bert staal:
    8 mei 2016
    Hell O' boyz, keep up the good thing!
    Hoe meer ellende hoe heerlijker wij ons verkneukelen.
    De ware blogger loopt in 7 regenbuien tegelijk indachtig de gevleugelde uitspraak van beroemde spaanse voetballer; elk ongeluk heeft zijn nadeel!
    Un momento dado gaat de zon weer schijnen schijnt.
    Tot verderop, Bert en Matty
  2. Gerard ter Heijne:
    8 mei 2016
    Aan de foto's te zien is er althans één redactielid dat van de omstandigheden er het beste van probeert te maken! Ter bemoediging: in Nederland weet de zon nog van geen wijken!
  3. Mieke:
    8 mei 2016
    Sterkte mannen, we denken aan jullie.
  4. Eric en Ellenmieke:
    8 mei 2016
    Nu begrijpen jullie tenminste, waarom de Spanjaarden de 80-jarige oorlog verloren hebben, door de wateroverlast!
  5. Jochen:
    8 mei 2016
    Hallo boys, laat het water maar gewoon aflopen - zo gezien zijn jullie in prima gezelschap, en dat helpt toch ook! Water weg laten lopen, bier naar binnen, in die volgorde! Hier is het zomer - en geloof maar: veels te heet om lange afstanden te lopen. - Overigens: hebben jullie een foto van overste Karremans? Die man intrigeert mij... Jochen
  6. Eppo:
    8 mei 2016
    Jammer Jan, de vale gieren zijn inmiddels naar de Alblasserwaard verhuisd.
  7. Quinten:
    8 mei 2016
    Seinstoring of bladeren op het pad?
    Nu maar hopen dat jullie niet via Utrecht lopen...
  8. Godelief:
    8 mei 2016
    Nou jongens ik vind het wel heel sneu voor jullie hoor! Gelukkig lijken jullie aangenaam gezelschap te hebben om het leed mee te delen.
  9. Daatje Tielens:
    9 mei 2016
    Jan, gelukkig weet je onder zelfs de meest barre omstandigheden je humor te bewaren. Daardoor kunnen wij bijna dagelijks genieten van de prachtigste verhalen vol wonderbaarlijke gebeurtenissen.
  10. Bart Sikkens:
    9 mei 2016
    slappe hap zei Appie. Beetje vocht en hup weg is de allure van de beide heren. Beetje mooi weer spelen met het weerbericht. Doe toch eens wat anders dan lopen te sputteren.
  11. Martina:
    9 mei 2016
    Zaterdag 7 mei wilden we een beetje solidair met jullie zijn en liepen we samen met Eppo, de GR5 etappe Nieuw-Vossemeer - Bergen op Zoom. 23 km in de hitte 26 graden, het was afzien, we waanden ons in Spanje!